Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Amanda Jansson - 25 mars 2008 23:45




23:45


Jag saknar mitt älsk. Det är så tomt utan dig.. Vet att vi ska pussas imorgon, men jag vill ha dig nu. Skönt iallafall att det bara är en natt vi är ifrån varandra. Känns som en evighet just nu. Uhh, jag har nog aldrig varit såhär förälskad som jag är idag. Och det är så fruktansvärt underbart! Längtar tills vi flyttat in i våran egna lägenhet. Att få dela allt ihop med den man avgudar & älskar mest. Underbara människa; är du på riktigt? I sure hope so. För annars vill jag aldrig komma tillbaka till verkligheten!



Av Amanda Jansson - 25 mars 2008 14:53



tattoo :  6 dagar kvar


God afton!
Idag är man pigg! På riktigt. Skönt som fasiken! Gick upp 7 imorse, jättepigg! ^ Hihi, skumt. Nu är det jobb som gäller! Slutar 15,30 typ, då ska jag hem och fixa Julias frippa.. Nu sitter man och fikar lite.. Lunchat länge idag, gött de! Men det har varit så jävla lugnt. Vet inte varför, men kanske för att alla är mätta efter påskhelgen så ingen orkar ta sig ut och käka lunch ;D Höhö..

Idag ska man sova ensam första gången på lääänge då.. Känns tråkigt! Trivs ju så bra i armarna på min älskling.. Skönt att det bara är inatt iallafall :) Måste fixa lite annat hemma med, slänga massa skitsaker jag inte behöver längre.. Tömma ur mitt gamla rum! Finns nog ett dussin kläder som behövs slängas också.. Suck!

Alltså, Facebook? Är det bara jag som tycker att det är besvärligt? Skitdrygt ju.. Så är det alltid sjukt segt på den sidan.. Och orka med alla mail man får därifrån varje jävla dag. Har typ 200 oaccepterade vänner där, och det skulle ta en halvtimme minst att neka och acceptera, jag började men orkade inte fortsätta.. Nääe, usch på facebook, bara drygt.. Onödigt :)

Nu ska jag börja stänga så man kommer hem någongång.. Ciao!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards