Alla inlägg under mars 2007

Av Amanda Jansson - 24 mars 2007 01:23

jo, det ska jag tala om! blev inte riktigt som planerat idag.. michelle skulle komma över, dricka lite vin, ha lite mys, men näe.. hon missa bussen och hon missa tåget, och ja. allt ;P så de blev inget med det, och jag orkade inte ta mig hem till falun heller.. så nu sitter jag i säter! boring, men sant.imorgon dock blir det lite festligheter! med linn. S2 är väl tanken, men det finns andra som försöker övertala mig till harrys.. hm, det visar sig imorgon, vad man är på för humör! haha. men måste ju faktiskt erkänna; me looove harrys! smaskigt värre. that's the place all the hotties goes to, liksom. hah!måste säga att SARA är en riktigt guldklimp! guu vilken godisbit! helt underbar tjej, me like ;PSUPERDUPERSARA F14 - oh saaara, kom uuut ikväll..I onsdags blev det fest! underbart kul var det! hah! gääälet typ. förferre o mat hos älskling's carro. jag och mallan. sen kom sara över, på cykeln.. haha.. lite vin och lite cider och vipps! där var man på fyllan igen då! iväg mot harrys och mera cider! träffade på härligt avestafolk. samuel, så sööt. och adde. och babben,. haha, drygo. och en till, och nu kommer jag iiinte ihåg vad han heter.. när harrys stängde gick vi vidare till etage, dansa lite tills kl 2 sen tog vi (jag, samuel, babben, adde och han-med-okänt-namn) en svarttaxi hem till mig, käka nudlar o kolla på fucking åmål! hah.. fast vissa gick ju och la sig direkt.. hm, samuel o babben ;) gah. adde är faktiskt söööjt. haha, i think so damnit. well, där slutade kvällen/natten, och jag hade ångest över att behöva gå upp till bussen kl 7, till jobbet.. fyfaaan..men klarade torsdagen rätt bra ändå! dåligt slut i huvet bara.. självfallet glömde jag min laddare hos carro, och den ligger kvar där än (idag äre lördag..) så gissa om jag är glad över att jag inte har någon mobil nu? faaan, ge mig batteri nuu tack! ska upp tidigt imorrn dock, och hämta den hos carro ;)sen kommer linn o frida över, göra iordning oss sen bär det av mot..? ja, det lär ju visa sig! spännande ;Dnä, nu ska jag se lustgården sen sova. natti natti,PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards