Alla inlägg under april 2007

Av Amanda Jansson - 27 april 2007 18:35



japp, tre dagar kvar nu - sen blir det ett sjujäkla drag i Uppsala på måndag! fyfanken vad kul det ska bli då ;) wiiiho. tåget går 7:26 från Falun, gääälet! Men jag går på i Avesta, så jag får LITE sovmorgon iaf, höhö.






igår var jag ledig. så då åkte jag till sötnöt i onsdags kväll. M-Y-S ..
vi kollade på någon wallander film.. kommer inte ihåg vad den hette nu, hm, men så bra var den väl ändå inte .. tss ;) jag hade förväntat mig att wallander filmerna skulle vara bra ju! har inte sett en enda tidigare så.. men men, jag kanske bara lyckades se den sämsta nu ;P sen sov jag till 12 dagen efter!! gah, det var längesen jag sov så länge! men skönt var det kan jag lova! mmhm. duschade och käka lite, sen drog jag in till stan och träffade sandra, maria och linnea. åh, vad jag har saknat.. kändes jättekul att träffas igen, var tusen år sen jag träffade sandra och maria.. så blev grymt sugen på att åka dit igen på lördag. så det lutar ju ditåt, eftersom jag ändå ska till andreas på söndag.. yeey! efter några timmar på stan, och en klänning rikare, gick vi skilda vägar! sandra drog hem till sig, och jag drog hem till michelle. sötnos, brunast i hela jävla stan typ! gah ;) "neej, jag är inte bruuun!" nej nej, visst, dra den om bellman också när du ändå är igång michelle ;) BRUNJO! sen kom andreas och hämtade mig runt sju-tiden, och skjutsade mig till tågstationen. då var det dax att dra iväg till Carrobaby, käka lite tacos och snacka lite skit <3 my love, du är gó du älskling!

ikväll ska vi mysa på Rådhusgården, som öppnar uteserveringen ikväll ;D fan vad nice! men blir lugnt på alkohol-fronten! dels för att jag ska hålla min diet nu, och dels för att jag inte vill heller ;P får fuska på måndag, and that's it! måååste hålla igen nu alltså.. jag & carro har kommit överens om att dricka max 1 gång i veckan nu, onsdag ELLER lördag ;) booorde funka. fan, sommaren är ju typ här snart, så man måste ju vara FIT så man vågar visa sig på playan! haha.. men typ ;P

hoppas mallanbrallan hänger med också <3

-

vet ni vad? jag tror jag börjar bli lite 'förälskad' ? mja, inte direkt sååå, men det finns något som ligger i luften här minsann, det kan jag lova! grymt skönt ändå..

nu ska jag hoppa in i duschen., sen dra iväg! ha det gott ^

Av Amanda Jansson - 24 april 2007 00:23



.. Så jävla go då. Mhm! ;)



Helgen var kanon! Fest i lördags, och massa mys ;)
Ja, just nu orkar jag inte skriva, men ska göra det sen!
Och nu är jag äntligen MÖRK i skallen igen! Gah. Amanda
och blont funkar inte alltså.. Blö :) Nu ska jag sova, är sjukt trött!

Godnatt ^

Av Amanda Jansson - 21 april 2007 11:21

Yes, lördag äntligen! Ikväll kommer det en hög med sötnötter hit! Andreas, hans kompis(ar), Pontus, Jennie, Malin, Sara, och Carro hoppas jag! :) Vad mys! Blir Harrys sen. Ska bli grymt kul. Var längesen jag var ut där nu :) Yeey. Igår var Hanna här. Myspys! Snacka lite skit och drog in o käka på donken runt halv två inatt.. Haha. Ska ut med henne nästa helg! Yee, ska bli gött! :) Hon åkte nyss. Och jag är grymt nyvaken! Haha. Har nyss käkat lite frulle. Ska duscha nu sen dra till bolaget.. Pussän då :)

Av Amanda Jansson - 19 april 2007 11:12



Min lediga dag! Har varit så jäkla skönt.. Har inte gjort mycket vettigt. Sov till 11. Käka frulle, duscha, och städade lite. Sen var det bara slappdag i soffan, så nice! För ut kunde man ju inte gå.. Svinkallt typ! Blö. Kollade på en ny serie på 5:an, Kyle XY hette den. Åh gud vad kär jag blev i killen då! Gah. Han var verkligen såå söt! Åh! :) Nu ska jag hugga in på min sallad! Mmm, fetaost! ;)

Av Amanda Jansson - 18 april 2007 18:32



orka med huvudvärken nu då?
vart kommer den ifrån? igår hade
jag grymt ont i huvet i stort sett
heeela dagen! var så glad idag när
jag slapp skiten, ingen huvudvärk
och inge magont! men självfallet
- här kom den igen minsann!

jag blir så trött.. dax att gå och kolla
upp både huvudet och magen snart
känns det som. börjat blivit en ond
vana nu alltså. stackars mig! ^


nu ska jag ta en.. ååh, ledtråd!
- "DU - ÄR - SÅ - FIN"

haha, ibumetin ;)

Av Amanda Jansson - 18 april 2007 17:40



Idag har man jobbat till halv fyra typ. skön dag ändå. rätt lugnt. jobbat med micoo idag :) yeey. sitter förövrigt hemma hos henne nu och nördar mig så gott det går! haha. ska med en buss om en timme, hemåt falun. skönt att man är ledig imorgon med! mmmhm! kan jag lova : )

andreas kanske kommer ikväll med, om han fick tag i någon bil.. eftersom hans inte funkar så bra.. höhö. hoppas han får tag i någon då ;) jag ska iväg och köpa en flarra vin snart tänkte jag. kommer inte ihåg ifall jag har någon kvar hemma..? chill out, shiraz! det är det som gäller kan jag lova ;D fint de :P

På lördag tänkte jag fixa lite grillfest tror jag fan nu? Skulle vara mysigt! Och vädret verkar inte vara någon motgång heller så, helt perfekt! Var så längesen jag grillade nu alltså? i början av förra sommaren tror jag? sheeet. lär bli ändring på det nu! :P

oxfilé, lite bea, pommes & chill out - kan inte bli bättre ;D

-

jag längtar sjukt mycket till sommaren nu alltså! Peace and love festivalen, Falukalaset, Storsjöyran, Reaggiefestivalen, Sommarstad Gotland, och sol & bad förhoppningsvis! Och lite roadtrip i Sverige kanske? ;P Huur soft som helst! LÄNGTAR GALET MYCKET! ^

Sista april, valborg, är fan snart! Och då drar jag och brudarna till Uppsala och lever livet! Fan vad kul. grymt kul där då ju! Så galet mycket folk! Gah.
Det blir ja, Carro, Malin, kanske Sara hoppas jag (?) Och sen ska nog Jennie med nu också! ;D Hur kul som helst! Ska ringa matilda (kusin vitamin) och kolla vad hon hittar på med! Hon som är storstadsbryyd No 1 ;) Sen ska Pontan dit med, till mattias som bor där nere numera, så vi kanske kan slå ihop våra kloka huvuden med dom också? ;D Ju fler man blir desto roligare blir det ju ;D Wiiiiie.. Snart så. snaaart ;D



Funderar på att kika efter nya gardiner till mitt sovrum snart? kan behövas.. Likaså en ny säng (STÖRRE!) och en dator skulle sitta fint.. Har kanske en på G.. ;) hoppas, hoppas, hoppas.. I REALLY NEED ONE! ^




Mamma och pappa är i Sthlm nu på Café mässa.. fick man följa med då?! Nää! Schysst liksom.. Jag ville juuu.. Menmen, blir fler gånger! Hoppas jag ;D

Nu ska jag kika i busstabellen efter en bra buss, så man kommer hem i bra tid idag! Och väntar FORTFARANDE på att Andreas ska ringa.. gah, segooot ;) men han slutade nyss, så han borde ju ringa snart hoppas jag.. Så jag vet om jag ska handla mat för två eller en idag LIKSOM ;P

Nä, NU ska jag gå. Ha det gott, ut i soleeen för guds skull ;P

SMISK!

Av Amanda Jansson - 17 april 2007 17:04

Nu sitter jag och väntar på bussen till Borlänge. Ska köpa den där klänningen jag la undan igår :) Yeey. Sen ska jag åka hem och hämta lite grejer till mobilen.. Och fixa tvätt tid.. Blö. Och diska lär jag göra med ;) Höhö. Sen ska jag tillbaks till mamma o pappa ikväll. Klippa pappas hår, och färga Julias. Eller, slinga.. Jä jä. Jag vill ha helg o ledigt nu! Och sol sol sol! Så man kan grilla :) Sandra och Maria kanske kommer i helgen! Vad kul :) Då blir det party!

Av Amanda Jansson - 17 april 2007 00:43



..isåfall är jag det!

BECAUSE I JUST LOVE IT <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards